torsdag den 8. september 2011

Logbog mandag d. 5. september

Mødedato: 5. september 2011
Deltagere: Celeste, Jonatan, Laura, Maja, Marina, Selma, Siv.
Mødeleder: Siv
Referent på blog: Laura
Dagsorden:
Faste punkter:

1. Hvad er lavet siden sidst? 
De henholdsvise gruppemedlemmer har researchet og beskæftiget sig med emnet for at sikre sig det mest fordelagtige resultat.
2. Gennemgang og resumé af de enkelte medlemmers aftalte arbejde. 
Vi har besluttet først at gå igang med at skive tekster til opgaven i denne uge, hvorfor der ikke er nogen konkrete færdige afleveringer. Se spørgsmål 1.
3. Læst litteratur, interviews og andre kilder refereres.
Public Affairs, Mads Christian Esbensen
Derudover har vi læst på vores forbindelse i Washingtons hjemmeside. Vores kilde vil gerne forblive anonym.
4. Hvilke spørgsmål og problemer har det givet anledning til?
Det er lidt indviklet fordi vores materiale alt sammen er på engelsk, og derfor tager længere tid at komme igennem.
Ellers går alt som smurt.
5. Hvordan arbejdes videre med spørgsmål og problemer?
Vi arbejder hurtigt og godt. 
6. Spørgsmål til vejleder? Hvornår på dagen ønskes møde.
Vi har ikke så stor brug for at snakke med vores vejleder idag, men gerne imorgen klokken 10. 



Andre punkter:

Aftaler:
Hvad der skal laves til imorgens møde.
Vi skal skrive spørgsmål til vores anonyme kilde i Washington som skal sendes afsted idag. Derudover skal vi skrive indledning og motivation.
Hvem er ansvarlig for hvilke opgaver? 
Siv og Marina har det overordnede ansvar for indledningen. Vi arbejder alle på spørgsmålene til vores interview, og Selma skriver vores motivation.Celeste og Maja arbejder på at finde forskellige eksempler. Jonatan finder folk at interviewe fra modstandere af lobbyisme. Ud over det dukker der hele tiden nye ting op, hvilket gør at denne plan ændrer sig meget i løbet af dagen. 


Hvornår skal det være færdigt, og hvor præsenteres det (fx online på blog eller på næste møde)?
Alt færdigt præsenteres på bloggen. Vi har plan over hvad vi skal nå de enkelte dage, og forhåbentlig overholder vi den så hvad der står skal være færdigt, er færdigt. 

Dato for næste møde: tirsdag d. 6 september
Evaluering af mødet:
1. Fagligt indhold
Alt er gået fint. Vi arbejder godt samen, og arbejder meget. Det er lidt uoverskueligt engang imellem fordi der hele tiden dukker nye ting op som vi gerne vil arbejde med også. 
2. Socialt
Vi har det meget hyggeligt sammen, og arbejder godt samtidig. Det er helt super!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar